Week 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van IvovanBalkom - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van IvovanBalkom - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Ivo van Balkom

29 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Maandag 20 Nov begon de dag met een paperclip game. Dan moet je een pen ruilen voor een meer waardevol object, uiteindelijk zijn we naar het Sheffield Wednesday stadion gelopen en hebben we onze pen ingeruild voor een collectors item, een mok van het 150 jaar bestaan. Later op die dag zijn we naar Sheffield United's training ground geweest en hebben we daar een training gehad.

Dinsdag 21 Nov zijn we voor de tweede en laatste keer naar Chesterfield College geweest. Daar hebben we een anatomie les gehad waarbij we een poster moesten maken over machine's. Daarna hebben we een pauze gehad en hebben we een voetvolley toernooi gedaan met de Engelse studenten die ik met mijn team uiteindelijk heb gewonnen.
In de avond zijn we lekker wezen uiteten met een groepje en zijn we gezamenlijk naar de Sheffield United wedstrijd geweest die eindigde in een
4-5 verlies.

Woensdag 22 Nov in de ochtend hebben we een les gehad van Patricia waar we onze Euro Mobility Pass moesten invullen en inleveren, na die les heb ik les moeten geven en hebben we softbal gedaan.
In de middag zijn we naar een turnhal geweest en hebben we 4 turnoefeningen gedaan.
1. Stokken.
2. Salto's.
3. Balken.
4. Fitness.

Donderdag 23 Nov zijn we de dag begonnen met de app ''Jachtseizoen'' maar dat was niet echt een succes want onze gps werkte niet goed in Engeland. Daarna hebben we weer een les gehad van Patricia voor de gene die de EMP nog niet af hadden. In de middag hebben we eerlijk gezegd een nutteloze presentatie gehad over kinderen en sport want dit hebben we allemaal al geleerd in het eerste.

Vrijdag 24 Nov zijn we met alle klassen naar Mam Tor geweest, dat is een berg in Peak District en die hebben we beklommen met z'n alle. De berg was 500 meter hoog en het was echt een super toffe ervaring, alleen jammer van mijn witte schoenen.